pühapäev, 7. november 2010

Maybe everything changes, maybe everything remains the same.!

Something Beautiful - NeedToBreathe

It´s funny how day by day nothing changes, but after a while when you look back-everything is different.
Lause, mis mulle on siiani jäänud segaseks, aga siiski paneb mõtlema, et mida selle all mõeldakse..

Vabandust, et ma pole siia kirjutanud enam. Ma ei ole viitsinud, ei ole olnud tahtmist või aega. Mul ei ole arvutiga enam väga head suhted, tänu sellele ka ei satu eriti blogi kirjutama. Ma olen tihti alustanud kirjutamisega, aga jõuan valmis lause või paar ja ma avastan, et ma ei taha ikkagi kirjutada.

Nagu näha, on koguteema seotud "muutustega". Nii ma ka tunnen hetkel. Et kõik minu elus muutub. Ma olen teinud hetkel väga suuri otsuseid, mis hakkavad minu elu mõjutama ning ma veel ei tea, kas need on olnud õiged või valed. Enam ma ei oska isegi aimata, mis minust saab, muidu ma ikka teadsin ette, mida ma teen, mis mul plaanis on. Nüüd, on kõik mu unistused läinud, ma isegi ei tea, mida ma unistada võin. Keeruline, kuid kes saab aru, see saab.
Ma tunnen puudust oma lähedastest, kõik mu sõbrad,sõbrannad ja tuttavad. Viimasel ajal ei ole eriti kellegagi suhelnud, ei tea miks see nii on. Tundub, nagu eemalduksin kõigist. Kuigi oli hea Brikit näha üle pika aja, kuigi ega see ei olnud ka alguses meeldiv, kuna ma ei alustasin kohe sellest, mis mind ees ootab ja mis teda sõnatuks võttis.
Nüüd tuleb mul kiired ajad, tegemist on palju, on kohti kus tuleb käia ja asjaajamisi on tohutult. Nädalaga? Loodame, et jõuan valmis omadega.
Ja ülejärgmine nädal, ehk peale 15.novembrit muutub kõik,. Siis ma ei tea enam, mis mind ees ootab, kõik on uus.

Mis ma ikka siin, mul ei lähe hetkel kõige paremini, samas ka mitte kõige halvemini. Kuid küll see muutub, usun, et varsti saan selgusele, mida ma elus tegelikult tahan. Ja kas see kõik mis teen, on ikka õige.

Ja mul on hea meel, et on inimesi, kes on ikka mu kõrval, kes üritavad mind toetada ja aidata. Aitäh neile, kes on öelnud, et nende peale saan loota, kui midagi viltu läheb, et ma ikka alati nende poole pöörduks, kui midagi on!

Võib-olla jääb see siin minu viimaseks postituseks, võib-olla ma saan ikka siia kirjutama tulla, et kuidas mul läheb, võib-olla ma ei tule siia lihtsalt pikka aega.

Olge tublid ja hoidke end! :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar