pühapäev, 26. september 2010

Millejaoks?


Kuulake : Taisi Pettai & Henri Tali - Rääkimata lugu <-- Heaa(Y)

Ma ei ole teile tervelt nädala kirjutanud umbes. Vabandust, pole aega olnud, ei ole mida kirjutada ja kohe üldse ei viitsi netis eriti käia.

Nädala sees ei olnud midagi meeldejäävat. Kool,kool,kool. Teisipäev ma ei käinud koolis. Kolmapäev oli füüsikas töö, mille ma sain kahe (N). Neljapäev oli rets ja miiting ( üks pilt ka sellest ) Rets oli huvitav,kuid eelmistel aastal v.a. eelmine, olid palju huvitavamad. Aga sai ka seal naerda. Miiting, ei teagi kas läks korda, aga hoiame pöialt. Inimesi ikka oli ja õnneks oli kõik rahumeelne. Reede oli keemia töö, mille ma sain kahe (N). Ptsii, hinded nii halvad juba, fckk no. :S

Reede, ei olnud ka midagi erilist. Enamjaolt olin Meeli juures. Õhtul käisime Elvas, et Gerly ja Risto Sihvale saaks. Elvas jõime tass kohvi ja rääkisime Remoga juttu. Hiljem, kui olime tagasi tulnud, olime õues, ajasime juttu ja täiesti niisama. Varakult olin toas.
Laupäev, pidin kell üks tööle minema, aga helistati, et varem läheks. Olime kuskil kella poole üheteistkümnest siis tööl. Teha oli palju, mingi poole neljani sai oldud siis seal. Peale seda ma olin poes abis, sain müüa jälle natuke. :) Õhtul olime Kellu, Risto, Reiko ja Raunoga. Vaatasime Rokilaager 2-te ja Gerlyga jõime veits koksi. Pärast, väljas muutus asi, kõik läks halvaks, aga jhm..
Pühapäeva hommik sai mingi üksteist ärgatud juba.. Hiljem olime väljas kõik, poisid mängisid korvi ja me Gerlyga ajasime niisama juttu. Käisime Meeli pool kaarte mängimas ja peale seda läksid nad minema. Tulin koju, magasin ja nüüd siis siin.

Täiesti tavaline ja rahulik nädal olnud.

Peavalu oli terve päev. Kõik ajasid mind närvi. Ma ei saa aru miks inimesed valetavad? Miks ei saa keegi esimese korraga tõtt rääkida? On tõesti parem, kui asju kuuldakse teiste käest? Ei ole ju, see teeb asja hullemaks. :S Miks inimesed ei saa aru, mida nad teevad. :( Miks on vaja teistel minu juttu teistmoodi edasi rääkida, see teeb asja ainult hullemaks? Mida te saate kui te ainult valetate? Vahel on selline tunne, et kõik mu otsused on valed. Millejaoks, kui kõik need teevad just mulle kahju,.
Asi on nii, et mul pole üldse hea tuju ja ka mitte hea olla. Tahaks lihtsalt veidikeseks end välja lülitada, olla rahus ja mitte kuulata teisi. Ainult mina ja mu mõtted! Ah mis ma ikka, ma ei saaks paariks päevaks kuskile omaette minna, kooooool on juu. :S

Olge ikka rõõmsad :) :*

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar