neljapäev, 2. september 2010

1. & 2. september!



Üldse pole tore see kool . :(
Eile, 1. september, pidime juba kell üheksa koolis olema. Mingi aktus oli, kus me isegi istuda ei saanud, sest kohti ei olnud nii palju. Eks me siis seisime seina ääres ja ootasime, kuni see läbi saab. Peale seda oli väike klassijuhatajatund vms, mis sai kiirelt läbi. Klassipildi tegemine oli, kuhu me siiski ei läinud, pole mõtet, kui enamus ei tule pildile.. ~ 10.10 oli kool juba läbi. Peale seda ootasime bussi, mis tuli ka peale ühteteist. Siis sai kojuuu, ning magama. Jah, ma istusin terve päevaa pm toas, no ei olnud targemat teha,. Õhtu Markus kutsus välja, Sven ja Maiko tulid Sihvale, oli juba veits huvitavam. Lõpuks ma ei viitsinud olla ja tulin ära. Õhtul läksin varem magama, ei tea, hull väsimus oli ikka. Kõige tähtsam mis selle päevaga on, on antud lubadus! Jah, ma üritan seda täita ja siiani see õnnestub! Hoian pöialt, et ma ei murduks! :)
Täna, 2.september, sai kell kuus ärgatud. Tegelikuks ma äratust ise ei kuulnud, kuulsin kui ema karjus, et ma pean ärkama. Seitse läks juba buss ja kaheksa hakkas kool. Kool oli suht mõttetu, kuna enamjaolt iga tund räägiti, mis see aasta toob. Füüsikas istusime Kelluga suhteliselt ette, et äkki saab siis see aasta sellest aru, kuigi, ma väga kahtlen, et meie sellega hakkama saame ! Söögivahetund käisime Oti Pubis söömas, peale seda oli veel kehaline ja vene keel, mis läksid kiiresti ja peale seda käisime Svenniga ostsime töövihikud välja, jee, neid on nii vähe. :) Ning siis Markuse,Maiko,Kellu & Svenniga Oti Pubisse jälle. Lõpuks oli kell nii palju, et tuli bussijaama minna ja kojuu. Kahju, et ilm halb on, tahaks õue minna.
Homme tuleb Risto koos Gerlyga Sihvale. Näen teda jälle üle pika aja, ning ta tüdruku näen ka ära. Loodame, et tuleb ikka huvitav nv.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar