neljapäev, 16. september 2010

Everybody make mistakes!

Kõige alguseks, Suur - Suuur aitäh Brikile, kes päästis hetkel mind hullumast !
Aitäh Merksule, kes üritas mind aidata !
:)

Mis juhtunud viimasel ajal ? Ei olegi midagi eriti, selline igapäevane elu hetkel ju täiesti. Eile tuli Marko Eesti. Ta ajas mind natuke enne äratust üles, mille peale ma olin väga vihane, sest ka üks minut und on minujaoks suur asi. Käisime tal siis bussivastas enne kooli, kinkis Golt-i mulle, valge, mis vedeleb mul nüüd niisama. Eile oli ka esimene valikaine tund, matemaatika. Õpetaja väitis, et sinna ei ole vaja niisama tulla, et kui ei oska, on see vale koht. Ma küll ei saanud väga hästi aru, kuna me tegime raskemaid ülesandeid, aga küll ma hakkama saan seal! Peale kooli tulin koju, olin natuke aega netis ja magama, ärkasin peale üheksat. Eemn, jhm, õhtul. Olin paar tundi üleval ja uuesti magama.

Täna, neljapäev, on ka täiesti tavaline minujaoks. Eesti keeles kirjutasime ikka kirjandit. Me oleme kirjutanud kolm tundi seda ja mul ei ole isegi üks lõik tehtud, jee, homme on viimane päev (Y), ma saan hakkama. :D Vene keeles me ikka rääkisime Tšaikovskist, vaatasime videosid jms. Sven torkis ja näpistas mind enamusajast. Ning Kellu ja Sven sodisid mu pinali ära, mis näeb nüüd jube välja, et ma isegi ei taha seda kotist välja võtta. Kool sai suhteliselt ruttu läbi, või aeg läks kiiresti.

Kõige parem on tegelt see, et ma oma võtmed tagasi sain. Üleeile, olin ma jätnud need garderoobi ja koristaja oli leidnud. Eile, kui kooli läksin, arvasin, et mul ununesid need koju. Peale kooli otsisin, aga ei leidnud. Nüüd täna õpetaja ütles, et need koolis ja sain tagasi. Tänu jumalale, ma ei pea uusi tegema! :)
Sisejalanõus pean ikka uued ostma, kuna eelmised läksid katki ja hetkel mul pole neid.
Koolikott tuleb mul juba üle kuu aja. Mis koolikott, see mingi lihtsalt kott, aga siiski. Loodame, et ikka tuleb varsti, sest mingi nädal tagasi öeldi, et see on piiripeal. Tahaks juba kätte saada. :)

Nädalavahetus on jälle tulekut. Plaanideta. Tahaksin Tartu minna, Brikile külla ja sisejalanõusid ostma, aga ei tea kas saan. Kuid annan endast parima, et see mul õnnestuks. Homme, reede, kutsus Rauno mind Help-i, et Risto ja Gerli ka. Eks vaatab, kuidas saab ja kuidas homme tervis on. Mõte iseenesest on hea, kuna ma ei ole juba tükk aega kuskil käinud ja midagi teinud.

Kõige hullem uudis on see, et Miia Pallas lasti lahti. Pühajärve Põhikooli kõige - kõige parem direktor. Asemele tuli mingi Aare Matt, kes on enne pannud asutusi kinni ja raudselt on tal ka plaan teha ka seda Pühajärve Põhikooliga. Minuarust on see täielik hullumeelsus, mis seal vallavalitsuses toimub, nad lihtsalt lasevad meie valla põhja. Miia Pallas lahti lasta, neil pole mõistus. Ta hoidis oma kollektiivi, oma õpilasi. Ta rääkis kõigiga kui sõpradega, ta tegi kõik, et kõigil koolis hea oleks, ta muutis selle kooli sulle teiseks koduks. Ja nüüd nad lihtsalt tahavad seda kooli kinni panna. :/ Kahju, kui inimestel ei ole aru peas. Aga, kõik teevad vigu. Loodame, et te avastate varsti, et see oli üks suuuur viga mis te tegite.

Palju õnne Kadrile, kellel on täna, 16.september, sünnipäev. Et see päev sulle ikka meelde jääks! :)


Üks mu lemmikuid lauseid hetkel: Leia üles õnn oma igapäevastes tegemistes ning ole õnnelik selle üle, mis sulle juba antud on. Armasta! Hooli! Tunne rõõmu!

Hea!:)

Olgu, ma lõpetan, tee nkn ei viitsi eriti lugeda ! :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar