reede, 17. september 2010

Don't worry, be happy! :)


Kõik hakkab vist vaikselt paremuse poole minema. Ma küll ei taha ära sõnuda, aga vast ikka on nii.
Keemia töö sain ma jälle kolme, mis on minujaoks üpris hea, kuna ma tegelt ei jaga sellest mitte midagi. Ma ei ole siiani ühtegi kahte saanud, mis on ka hästi. Ma sain kirjandi valmis, küll kõrvalise abiga, aga ikka sain, mis on Super! Täna sain ma kätte ka oma koti, mille ma tellisin august alguses. Ma küll olen veidike pettunud, et sellise summa panin kotile ja kott ei vastand minu ootustele, kuna ta oli väiksem, kui mulle öldi, ta oli väga tilluke, aga siiski, ilus! Suur aitäh Vanaemale, kes tõesti aitas meid emaga hetkel, mis on ka väga hea!
Kuid eks igal heal on ka midagi halba. Niiet kõik ei ole ka kõige paremas korras, kuid, see pole asi, mida ma siia väga kirjutada tahaks ... Kuid küll lahenevad ka need mured!
Olen mõelnud, et inimesed on ikka vahel väga rumalad. Nad ei mõtle üldse mis neist tulevikus saab. Nad teevad ühel hektel kõik, et neil lõbus oleks, teevad ükskõik mida, et saaks seda mida tahab. Hiljem aga kahetsevad! Mul on kahju, et on selliseid tuttavaid, kes hetkel ei ela just kõige paremini. Kuid, omad vitsad peksavad!
Jaa, nüüd on jälle nädalavahetus. Eelmine nädalavahetus olin ma täiesti kodune, olin rahulikult ja tõesti üritasin puhata,.. Nüüd see nädalavahetus, tahetakse minna Help-i, jee jooma, nagu öeldi. Ise küll väga juua ei taha, aga seltskonna tõttu võiks minna kaasa, võtta ühe koksi ja nautide õhtut. Homme lähme arvatavasti Tartu. Kuna mul on vaja sisejalanõusid ja ma jubedalt tahaks saada chocomint tubakat vessule!! Veel ma näen ülepika aja jälle Brikit, mida ma nii ootan juba, ta ju nii nunnukene meil viimasel ajal. Vahel räägiti ka, et kinno minna ja mida kõike veel, aga eks näis, mis tegelikult saab. Homme õhtu tahetakse minna sõbra poole, et lihtsalt istuda ja juttu ajada...
Teate, tahaks hetkel jubedalt astelpaju mahla. Värsket ! mm..

Teate, tegelt ma hetkel ei jõuagi hetkel kirjutada, mu vasak käsi suhteliselt väsinud, kuna ma pidin täna kirjandi ära kirjutama ja see oli nii väsitav..

Hoidke end. :*

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar