reede, 3. september 2010

Veidike väsinud.


Jube väsimus on ikka tekkinud. Hommikuti üles ei saa, tuleb mitu äratust panna, et üldse kuuleksid. Ei teagi, mida huvitavat teile nüüd rääkida. Mitte midagi nagu ei ole, samas ei ütleks, et väga tühised päevad oleks. Aga eks kool võtab enamus ajast ära. Mis siis täna? Enamus tunnid olid ikka mõttetud, kuna kõik ainult jutustavad ja jutustavad. Keemia, ainuke jube aine, ma pean täiesti ees istuma, kohuutaav, ma nagu ei oska ju keemiat. Täna mingi tubli kirjutasin kõik vihikusse mis õpetaja ütles. Keemias istun klassi tulnud uue õpilasega ja ta ka nii vaikne, ei teadnud, kas ma peaks talle midagi ütlema või ei, ta tundub ju nii kuri, kuigi ma usun, et pole. Täna käisime jälle kaks korda Oti Pubis söömas. Peale seda koju ja siis magama . Nüüd panin just ahju küdema, kuna toas on NIIII jahe. Õhtuks veel päris täpselt plaane pole. Kuna Risto tuleb oma tüdrukuga Sihvale ja siis mõtlesime, et lähme kuhugi välja. Samas Kellu rääkis, et mingi sünnipäev on kuskil, et võib-olla sinna. Eitea, eks paistab, kas jõuab kuhugi üldse.
Teate, mul on viimasel ajal üks suuuur mure. Ma tahaks ainult süüa,. Ma söön ja peale söömist, ma ikka söön ja kui ma ei söö, siis ma näksin midagi. Ma ei taha ju tegelikult paksuks minna, aga ma ikkagi söön. Tahtsin jooksma hakata, aga hetkel ilmad halvad ja siis ei ole eriti tore. :(


Ilusat nädalavahetust teile, puhake! :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar