pühapäev, 19. september 2010

Nädalavahetus!

Nii head, kui halba!

Reede, suht hea, kuid vaikne. Mingi kell päeval mul hakkas jube igav ja ma hakkasin jälle õpilaseks. Sellesmõttes, et ma läksin õppisin jälle müüja ametit. Mis tuleb mul juba üpris hästi välja, kuigi on asju, mida ma veel üldse ei oska ja millega ma hätta jään. Aga ega ma kõike peagi veel oskama. :) Siis tulid Risto ja Rauno Sihvale. Läksime Marko poole ja peale seda läksime Raunoga korra Tartu. Mihklid tahtsid koju saada või nagu Karli juurde minna. Viisime nad Karli juurde ära. Kahjuks me Help-i minna ei saanud, kuna oli inimesi, kes hakkasid tujutsema ja asi jäigi katki. Läksime Kellu, Rauno ja Markoga Karli poole. Seal oli suht rahulik istumine. Ise jõin natuke Zip-i(Y). Mingi kolme ajal viidi Kellu koju, kuna ta vist ei tundnud end hästi või oli väsinud. Ise mängisime mingi kolm tundi kaarte ja ajasime juttu. Viie ajal sain ise koju.

Laupäev, plaanide muutused. Pidin minema kell 12 Tartu ja Brikit nägema. Kuid ma ärkasin kell üks ja Briki pidi kolm minema ära. Tartu hakkasime natuke enne kahte liikuma. Niiet Brikit ma kahjuks ei näinud, kuid vast näeb nüüd reede! Tartu jõudes tahtis Marko minna lillepoodi. Jõudsime sinna ja ta avastas, et tal jäi pangakaart koju. NO MIDA?? Kus on mõistus, see oleks pidanud tal olema esimene asi, mis kaasa saab. Kuna tal oli raha kaardil ja pidi minema Soome,. Sõitsime siis koju tagasi, võtsime tal pangakaardi. Tartu tagasi minnes käisime ostsime mulle astelpaju mahla, mis oli nii hea. Paljud vingusid, et see pole hea, aga jju nad ei tea mis on hea ! :) Läksime Tartu tagasi, käisime ostsime mulle sisejalanõud. Ei saanud küll täpselt need mida tahtsin, aga saadud on ka ilusad, mulle meeldivad! Tagasi tulles võtsime Risto peale ja läksime Otepääle. Neil oli vaja arsti juures käia. Siis Risto ja nende poole, kus oli veits mõttetu. Mängisime kaarte ja istusime niisama. Mingi kaksteist läbi olin kodus ja magama.
Täna, ei olegi midagi teinud, suht kodune vnii.

Viimasel ajal ma ei saa inimestest aru. Mis kõigile nii stressi tekitab või mis on? Miks inimestel on arusaamisega probleeme?
Tegelt mul on väga kahju, et inimesed ei taha asjadest aru saada. Miks? Miks ei taheta, et asjad oleks nii nagu on? Raske...

Paremat algavat nädalat teile !

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar