teisipäev, 14. september 2010

Segaduses??

Kui inimene ei kirjuta, siis ta on segaduses. Kui inimene on segaduses, siis ta ei tea millest kirjutada. Siis on probleem.... nii kirjutajal kui ka lugejal. Järeldus!

Ma tahan suve, tahan suve, tahan suve ... Tahaks talve ka, aga ainult sel juhul, kui lund tuleb nii piisavalt, et maa on valgee, aga ei taha ka, et lund oleks väga-väga palju. ( Nii natukene, kuskil 10 sentimeetrit on ju piisav ) Mis siin ikka, ilmad ei ole head, nad ei ole jahedad ja ei ole soojad ..

Tervis on jälle ära. Nohu on tulnud, sellega kaasneb peavalu ja kurk valutab, väsimus on. Tegelt on nii, et haigus on märk negatiivsetest mõtetest. Seega ei ole haigustel füüsilist põhjust, vaid kõik on kinni mõtlemises. Ei suuda ka positiivselt mõelda, aga vast läheb kiirelt üle see..

Tahaks kõigele halvala lõpu juba teha, fckk, ma eijõua enam. Ma tegelt juba alustan sellega, lõpetan millegi, mis võib tulevikus raskem olla. Raske on, aga tuleb ära teha... Saaks kool ka kiirelt läbi, oleks ka hea. Jube soov on minna tööle kuhugi, palju parem, kui siin koolis lihtsalt oma aega raisata. Samas saan aru, et see on vajalik, et haridus on tähtis jms. Kuid ma ei saa aru, milleks mul läheb vaja kõike seda, mida meile õpetakse, no millejaoks..

Mõtlesin enne, et kirjutan teile siia veel igast huvitavaid küsimusi ja mis mulle nii hullult huvi pakub, aga ma tõesti ei jõua enam. Eks mõni teinekord, kui kõik parem on.

Mõelge positiivselt. :*

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar