neljapäev, 9. september 2010

Nunii, lühidalt.

Kirjutan lühidalt seekord, ma ei jõua teile midagi erilist siia mõelda..
Eemn, ma ei ole terve see nädal teile kirjutanud. Selleks oli üks põhjus, mul ei olnud teile midagi kirjutada,. Ma pole midagi erilist teinud. Ma ärkan, lähen kooli, tulen koju, õpin ja vaatan telekat veidike, ning magama. Niiet, pole erilist miskit.
Ausalt öeldes, ei tulegi meelde, mis ma siin esmasp, teisip v kolmap tegin ... Järelikult ei teinud midagi olulist ja meeldejäävat, tõesti ei mäleta. Eile peale kooli olin kodus veits, siis käisime mingi maja juures õunu võtmas ja läksime Elva. Elva minnes läks meil auto katki, natukene enne Elvat. Me siis passisime päris tükk aega, enne kui teine auto tuli ja meie oma ära viis. Pärast oli mureks, et kuidas me Elvast ära saame, õnneks üks hea oli ja sõitis meiega ikka. Täna, hommikul, kohutav väsimus. Täna käisin juuksuris, lõikasin endal juuksed lühikeseks, hihi.
Midagi uut ei ole. Seda ma veel ei tea, mis ma nädalavahetus teen, tõesti ei ole plaane. Vast olen kodus ja puhkan välja end korralikult.

Mis ma ikka räägin teile, rahulikku nädalavahetust teile ! :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar